Indberetning, administration og bogføring af løn kan være en kompleks opgave, da der er en del faldgruber og udfordringer, som I skal være opmærksomme på.

Ved bogføring af løn skal du være opmærksom på, hvad du skal trække fra inden lønnen udbetales til jeres medarbejder. Har medarbejderen en fritvalgskonto eller betaler I ind til medarbejderens pension skal disse trækkes fra lønnen sammen med blandt andet AM-bidrag og A-skat.

Uanset størrelsen på jeres virksomhed, så kan de administrative opgaver godt ende med at være utrolig tidskrævende og dermed fjerne fokusset på det vigtige – drift og udvikling af din virksomhed.

Hos Nærrevision kan vi garantere et nærværende samarbejde med fokus på jeres udfordringer.

Med over 25 års erfaring i branchen kender vi til de faldgruber der kan opstå, når I skal lave bogføring af løn samt andre administrative opgaver. Hos os er I ikke kun et nummer i rækken. I får en fast tilknyttet revisor, som tager udgangspunkt i lige præcis jeres virksomhed samt jeres nuværende situation og behov.

Hos Nærrevision hjælper vi jer med de administrative opgaver såsom bogføring af løn, så I kan får frigivet tid og ressourcer til udvikling af din virksomhed.

 

Eksempler på opgaver, vi kan hjælpe med:

  • Moms, SKAT og løbende bogføring
  • Krav fra kunder, leverandører, lovgivning osv.
  • Bogføring af løn og lønindberetning
  • Enhver form for økonomisk administration.
  •  

Har du brug for det, kan vi – som din lokale samarbejdspartner – sagtens komme forbi dig og sidde, mens vi udfører arbejdet.

Ring til os, eller kig forbi Nærrevision – vi hjælper dig gerne!

SE VIDEO: Sådan får du gavn af et budget

Forstå fordelene ved budgetplanlægning med et eksempel.